Městská poliklinika Praha
Adresa: Spálená 12, 110 00 Praha 1
IČO: 00128601
Telefon: +420 222 924 213
E-mail: sekretariat@prahamp.cz
Městská poliklinika Praha provozuje kamerový systém za účelem ochrany majetku, bezpečnosti osob a zajištění veřejného pořádku. Provoz kamerového systému je zcela v souladu s nařízením GDPR, metodikou Úřadu pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) a dalšími platnými právními předpisy.
Správcem osobních údajů je Městská poliklinika Praha, která je odpovědná za provoz kamerového systému a zajišťuje jeho soulad s platnými právními předpisy.. Veškeré dotazy nebo žádosti týkající se kamerového systému a zpracování osobních údajů směřujte na následující kontakty:
Sídlo: Spálená 12, 110 00 Praha 1
IČO: 00128601
E-mail: sekretariat@prahamp.cz
Telefon: +420 222 924 213
Společnost jmenovala pověřence pro ochranu osobních údajů, který dohlíží na zajištění souladu s platnými předpisy. Kontaktní údaje pověřence:
Ing. Bc. Miroslav Kulhánek
E-mail: gdpr@fourcomputers.cz
Kamerový systém je provozován za účelem:
Ochrany majetku: Monitorování přístupových prostor a klíčových míst k prevenci vandalismu, krádeží nebo neoprávněného vstupu.
Ochrany osob: Zajištění bezpečnosti návštěvníků, pacientů a zaměstnanců, včetně dokumentace bezpečnostních incidentů.
Dokumentace incidentů: Poskytování důkazů orgánům činným v trestním řízení při událostech, jako jsou krádeže, vandalismus či zranění.
Kamery monitorují následující oblasti:
Kamery nejsou umístěny v prostorách vyžadujících zvýšenou ochranu soukromí, jako jsou toalety nebo šatny.
Kamerový systém je využíván za účelem zajištění bezpečnosti osob, ochrany zdraví a majetku v prostorách záchytné stanice. Monitorování probíhá v nezbytném rozsahu odpovídajícím provoznímu charakteru zařízení a slouží k prevenci rizikových situací, ochraně zdraví umístěných osob a zajištění plynulého chodu služby. Kamery nejsou instalovány v prostorách určených k hygieně či převlékání zaměstnanců, jako jsou toalety, sprchy nebo šatny.
Zpracování osobních údajů prostřednictvím kamerového systému je realizováno dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR – oprávněný zájem správce na ochraně majetku a bezpečnosti osob.
Doba uchovávání záznamů z kamerového systému je stanovena v závislosti na míře zásahu do soukromí monitorovaných prostor. Záznamy pořízené ve veřejně přístupných částech zařízení, kde dochází k minimálnímu zásahu do soukromí klientů (např. vstupní vestibul, vchodové dveře, parkovací plochy, příjmový prostor), jsou uchovávány po dobu nejvýše 72 hodin. Záznamy z prostor, kde může docházet k vyšší míře zásahu do osobní sféry klienta (např. chodby, schodiště, pobytové místnosti), jsou uchovávány po dobu nejvýše 24 hodin. Po uplynutí stanovené doby dochází k automatizovanému a nevratnému smazání záznamů. V případě události vyžadující uchování záznamu (např. bezpečnostní incident) může být doba uchování přiměřeně prodloužena v souladu s platnými právními předpisy.
Subjekty údajů mají právo: